ha tråkigt (Y)

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:
* sommar (#)
* Nästa gång jag träffa Ida
* dejj
* feeest ;)
* helg :D
* bada i sjön/havet
* solen
* att kunna sola ute!

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Jag är rätt feg ibland
* jag har mens just nu
* jag känner en jag kan lita på HELT
* jag hata skolan
* jag är kär
* jag vet inte vad jag ska skriva här
* det kan inte gå en dag utan att jag sms med Ida
* jag gilla att sms

~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* jag fatta inte
* fan
* palla
* din mamma
* lol
* sepe
* seriöst
* ofta

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* bh
* trosor
* linne
* mjukisbyxor
* tjocktröja
* sockar
* smink :D
* armband


~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
palla!

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV: Tack :)

2010-04-10 @ 23:07:40
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0