ida och fia är bääääääst

TACK IDA FÖR IGÅR/NATT/IDAG :D
igår blev d att jag skulle ta bussen vid
halv fem :D och jag missade inte den :L
nästan lite stolt :d aja där satt ida, sen träffade vi
några på torget najs najs :D
sen blev d att gå t Linne för att kolla på fotboll
fast ja kolla och kolla xd men aja jag minns jävla
inte så mycket efter den kvällen :d
men kul var d minns jag :L
och ida vi är fan inte normala xd
mamma frågade mig och Ida
asså vad går ni på?
vi bah heroin så suckade hon
och jag hoppas hon inte trodde att vi
gjorde d xd
aja i mon blir d t kyrkan sen till min
RIKTIGA stora syster hon fyller år på
söndag så GRATTIS GRATTIS :D <3

Kommentarer
Postat av: ida

jag mår jäävla inte bra ska du veta xd

och sen har jag en fet jääävla bula på benet `? -.-

vad gjorde vi inatt? ;) hahaha skoja !

men ont i huvidet, och mår illa som fan xd <3

2010-04-02 @ 12:37:56
URL: http://iidajacobsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH, ida du vill inte veta vad jag gjorde när du sov (a)

skoja jag ha fan ett märke på armen xdd

jag ha sepe ont i huvudet !<3

2010-04-02 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0