21 ;)

När jag är på dåligt humör eller ledsen lyssnar jag alltid på
den här!! haha så jävla bra om man ha hört den om gjorda xD
igår så var jag i ishallen hela dagen, casper spelade cup och dom
var så jäkla duktia,  men dom förlorade i finalen. Har dom nu gjort i fyra
år rad xD men aja det va kul där iaf (A'
sen efter så åkte jag till Alice typ klockan 9 på kvällen ,)
så skulle vi lana med hon somnade vid livet över två, osocial
jag somnade 4 :( och när jag vaknade klockan tio så hade jag inte någon
luft i madrasen xd haha sen vaknade Alice vid elva, och då gick vi typ upp och åt
och kollade på en film, kalas bra (a'
sen åkte vi till Älmhult vi skulle fixa lite saker;) sen åkte vi hem och jag åkte in t
Älmhult med mamma och pappa för att köpa raketer :D sen
snart ska mamma och pappa åka igen med den älskade hunden :'(
håller tummarna! (L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0