ida jacobsen

haha tack för brevet ida ;)

hej mitt namn är ida jacobsen.
Jag bor i Liatorp & har en bästa vän som heter Sofia Remelin.
Hon är som en syster till mig.
& jag älskar henne med hela mitt hjärta. Med henne ska jag uppleva
allting med. Mer än vad jag redan gjort.
Vid hennes sida äe jag alltid lycklig.
är så himla glad jag började umgår med henne.
Hon har alltid dom bästa kommentarerna och är så jävla söt.
okej , hon vet typ redan allt det här, men tänkte berätta de igen
för jag är så jävla gullig.
Det är till henne jag skriver detta bretet ;)
puss // ida jacobsen



du ska bara veta hur glad jag äe för att jag blev kompis med
en söt tjej som dej! du står vid min sida natt och dag!
du äe allt i mitt liv! jag skulle jävla inte klara att vara utan dej
i en vecka så jag får jävla problem när du ska åka
skidor! men aja får väl stå ut ://
hon äe så jävla gullig för hon skriver brev om mej!
och man kan jävla inte vara på dåligt humör om man äe med
den lilla flickan! för hon gör allt kul :D
och flickan äe jävla som en syster för mej och bästis <33
IDAJAGÄLSKARDEJ(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0