Jacobsen (L) Remelin

IIDA(L)FIIA
en hel vecka med ida, + att hon ha sovit här varje dag
i en vecka nu :) d va fan mysigt :P
vi ha nästan gjort allt :P
växjö
sk8at klockan 01 på natten!
badat :D
varit väldigt läskiga :P
och vi ha typ gjort massa massa mer ;D
jag ha haft d helt underbart detta lovet (L)
gjort massa med kakor t Pontus för han fyllde
15 år i fredags :D
och försten så ÄLSKAR jag verkligen den
vänskapen mellan oss! för vi kan verkligen vara
oss själva! och säga exakt vad vi tycker och tänker
om allt och alla!
och sen ha vi verklig såna syskon bråk som
bah vi kan ha för vi bli vänner efter 5 minuter
eller något ;D
och Ida jag älskar dej över allt annat!
ditt och mitt namn ska liksom sitta ihop
med ett hjärta i mitten!
den bilden jag ha på ida, den dagen minns jag
väldigt väl! ++ att d vah jag som fixade
hennes fina fina hår :D
ida vi kommer sakna dej tills nästa gång du kommer
typ tills nästa vecka ;P
jag älskar dej syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0