alla känsler kommer tbx

har inte bloggat jag ha ju varit i blekinge :D
haha roligtroligt va inte så jätte fint välder men
d va ändå varmt :D först badade vi lite i poolen
sen var familjen Loo där så jag LEKTE med Nelly
haha lite damp kanske jag hade :d
sen träffade vi några vi kände så vi skulle tydligen
hem till dom för att äta så vi satt där till typ 11
kanske nog klockam varit :D
sen gick vi t vår stuga :) och jag somnade typ
vid 1 eller halv 2 ;) sen vaknade jag typ vid halv 10
och vi åt sen stack vi in till sölvesborg och haldlade kläder -.-
jag hittade faktiskt lite :D sen åkte vi och badade i poolen igen :D
jävla badvakt -.-  haha
sen åkte vi till Mia och åt ;d och nyss kom jag hem typ ;D
vi få väl se om d kommer bilder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0