Ida

39 Frågor om din Bästavän !
 
1. Vad heter hon? Ida jacobsen 
2. Hur gammal är hon? snart 15
3. När träffades ni sist? onsdags kväll :( miss you
4. Vad har hon för hårfärg? blond ;D
5. Brukar hon färga håret?  jao;D
6. Vilka färger har hon haft? blond
7. Vad har hon för parfym? vet inte vad dom heter men lukta gott:D
8. Är hon galen? SOM FAN!
9. Vad är erat bästa minne? AHHA vi ha för många
10. Har ni många minnen ihop? JAA!
11. Vart bor hon? mellan Liatorp o Diö
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej men jag vill :D
13. Är du avundsjuk på hon? deeklat ;D
14. Vad heter hans syskon? Lisa:D
15. När träffades ni första gången? vet ej , när vi spelade fotboll i think
16. Hur träffades ni? fotbollen
17. Vad går hon i för sporter? inget :d
18. Vad gör hon på helgerna? är med mig ;D
19. Vad gör hon efter skolan? kompisar o plugga hihi
21. Har ni pussats? jaa;P
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? händer :D
23. Har hon fräknar? haha hade hon tydligen _:D
24. Har ni kollat på film någon gång? ja men inte ofta:D
25. Har ni bråkat någon gång? jao ;/
26. Har ni sovit i samma säng? jao:D
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha ja ofta :D
28. Har du sett hon gråta? ja;/
29. Vad gjorde du då? tröstade henne :O?
30. Har du sett hon riktigt arg? jaoxD
31. Har hon sett dig gråta? jao  xD
32. Vad ska ni göra i sommar? vara med mej :L haha och supa ibland (a'
33. Har hon svikit dig någon gång? nä, d tror jag inte :D 
34. Har ni pratat i telefon någon gång? haha ja :D
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? kommer inte att hända :)
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? haha hoppas jag verkligen :)
37. Vad är det bästa med hon? att hon är sig själv, och lever livet:)
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? inget :)
39. Skulle du ge han pengar om du vann 100 miljoner? jaa d tro fan!



Kommentarer
Postat av: ida

jag har visst fräknar du ska se min näsa :'( rip min fina ej fräkniga näsa :'(((((((((((((((((

2010-07-24 @ 23:58:37
URL: http://iidajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0