klara

sitter här i mitt rum Klara ligger brevid mig ;) heheh hon vaknade till nyss men somnade igen:D
så gullig hon är ;D aja dom kom typ runt 12 idag och åker imon med :'(
idag ha varit hur roligt som helst :D vi ha badat två gånger idag ;) hehe först i vattnet och
sist upp ovanligt..? hihih sen ha vi spelat fotboll pch allt skoj :D
ha tagit ett par bilder också om jag kanske kommer lägga in imon ;D
eller när jag palla lägga in dom i datan :D
sen typ vid halv 10 så drog jag in och träffade Linus Tommy Ida Herman en
VÄLDIGT korst stund ;d heheh ;D nu ligger iaf alla o sover förutom jag :D tror
Max m ha somnat han svaar inte på sms ;D haha
aja godnayy o puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0