14 e inte tur

ÅÅÅH dagen ha varit helt underbar förutom att jag har häft en sån JÄVLA otur så d finns inte!
aja börjdade dagen med att jag Ida Herman Pontus åkte ut med Idas båt på sjön (y' gillas (a)
sen typ 5 halv 6 åkte vi in t land igen, så skulle alla hem och hämta pengar eller vafan d va alla
skulle göra hemma men sen träffades vi i Diö för att äta mat pöå pitzzerian :D
sen åkte vi till Liatorp lite snabbt, sen kom fick vi för oss att vi skulle in till Älmhult så
vi körde dit och just då såg Herman & Ida att min moppe rinner bensim AS mycket
sen fick vi ringa Joel men han kunde inte hjälpa -.- haha så ja vi stack in till byn bensinen fick
rinna. så aja sen kom påle från ingen stanns typ ;)
och oturen försvan inte så skulle vi tanka men tror fan att bensin saken inte skulle ta sedlar då
så jag fick köra runt på två olika bensin saker! ¨
sen fick jag köra och kolla på mitt kort om jag hade pengar så fick jag betala från kortet :D
och sen ha jag inte gjort något mer än :D'
hehe imon sticker jag och ida till LISEBERG :D


snyggaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0