lalalalalal

har hänt mycket saker först landade vi (y' haha det va skoj :D
fast vi somnade.. och vi somnade typ halv 5 eller 5 tror jag att det
var.. hahah gjorde massa skoj :D sen stack vi in till Ä-hult
för det var någon jävla marknad där :D köpte godis :d
sen lite senare på dagen så skulle vi tydligen tälta med
Herman och David :d hahaha det var fan kul ha massa bilder
som jag ska lägga in frpn kameran snart när jag orka :D
haha. aja sen åkte vi hem till Ida och vi badade :D HAHAH
eller ja jag badade jag fick bada med Lisa ( idas lilla syster)
och hennes kompisar bah för ida tyckte d va kallt xd
sen stack vi in till Ä-hult och va där och fixade lite små saker..
och jag kom nyss hem typ :D
lite små kort om dom här tre dagarna eller kanske fyra (a'
och imon stciker jag till Malmö med min stora syrra Tina (y'
och lördag blir d förmodligen Hällevik med Ida :D




ni får leva med att dom inte är på rätt håll




BOMBEN

lite små pinsamt kanske


hahah älska bilden xd

fan va grym jag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0