Jacobsen

sista dagen på violens förskola! D har varit riktigt roligt faktiskt ;d
aja slutat kvart över två fast fick sluta tidigare om jag ville men
skulle ändå vänta på ida så ja xd aja var i byn till sex sen åke
vi t mig för hon skulle sova här ;d vi tog moppen t diö och träffade
David Herman Andreas Erik lite :) sen åkte vi hem vi somnade typ vid tre!
Jag var lite små sur igår på kvällen xd aja vaknade typ vid sju åtta eller
något sen kollade vi på film jump in :) sen åkte vi lite moppe skojskoj ;d
sen vet jag inte så mycket mer ;p sen somnade vi typ lite innan hon skulle hem:
) och nu sitte jag här och sms men några och är sjuk tråkigttråkigt!
TACK FÖR DAGEN NATTEN IDA<3
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0