Jag saknar dig<3

ida jacobsen!
jag läste din blogg nyss! Jag vill att allt ska bli som innan!
Och förlåt för d jag gjorde! Jag skickade ett sms till dig
men vet inte om du har samma nr kvar!
Men iaf du äe den jag bryr mig mäst om! Och den jag älskar mest!
Det finns ingen i mitt liv som kom in så fort, och vill inte att en
sån skit sak ska komma och förstöra d vi har!
Och jag hoppas verkligen att du ha det bäst när
du ska åka skidor och vill inte att du
ska bryta något ben du kan ändå få massa godis av mig! på en
hel vecka förjag inte träffa den jag älskar.
Tänk er själva d äe nästan som att inte
äta på en hel vecka!
ida jacobsen jag älskar dig syster!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0