:d

sitter vid msn och ingen är social
typ alla är typ inte vid datan eller
upptagen! så just nu sitter jag här
och gör om massa bilder! jag vet
att dom blir as snygga (A)
aja idag har hagen varit typ
as chill ha typ bah varit ute och
kört sen ha jag typ sms med alla;)
och imon ska jag upp tidigt först
skulle jag upp vid 5 men d orka jag
inte så jag ta tåger vid 11 t Alvetsa.
sen ska min bror spela hockeycup
imon så klart kommer dom vinna
allt för att dom är bah för bäst :D
aja nu sover Sebastian här bah
för han ska med bror t Alvetsa -.-
+ att Alice Nilsson verkligen gå på
ALLT! muhaha (A) körslaget började
ju idag föresten (A) han som
sjunger underbart är ju med :D
han ska jag rösta på muahha (A)
aja godnatt fast jag inte ska sova
puss och kram (L)
bilden gjorde jag nyss :D bah för bäst asså :D

Kommentarer
Postat av: alice

förlåt då, :). IBLAND kan ju d va sant men d är nt ofta ! :D

2010-03-20 @ 21:26:19
URL: http://aniilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0