döö

den här dagen kan bah dra åt helvete!
säger jag bah! aja skolan va chill
sen blev d t att åka t Ljungby
d kunde ju bah gå och DÖÖ!
aja! imorgon äe d BALDERS :D
då blir d skola t ett :D sen blir d
att sola sularium, sen kommer
Alice typ vid 4 :D
sen åker vi r BALDERS :D
sen söndagen åker jag t
Alvesta :D skoj skoj :D
och sen en sak t
JAG HATA DEJ!
fyfan du fatta inte heller
hur jävla sur jag äe på
dej! du gå runt och tro att
allt äe okej mellan oss!
men ååh aja vi får väl
se vad som händer! sen
orka jag inte bråka! så jag
säger ändå inget till dej !

Kommentarer
Postat av: ida

ey, sis finns om de är någonting <3

2010-03-18 @ 19:34:44
URL: http://iidajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0