ida bloggar ;D

somsagt, fias data är ju sönder. :/
men det får la gå med mig med (A)
vet fan nt vad jag ska skriva åt henne, men okej .
haft 5 dagars helg, och vi började den med fest i onsdags.
torsdags var det chill i diö liten stund bara, sen fredags var det
fest igen, riktigt galet asså ! :) fia och jag kom väl hem hit till mig runt
4 tiden, och stack från henne lite över ett, galet asså ! :)
sen lördag var de chill typ, sen söndags vaknade jag upp hemma hos fia,
sen chilla vi lite sen tog vi moppen hit och städade.
körde och handlade lite mat oshit, sen stack vi och kolla fotboll.
men de var kallt och tråkigt så vi drog till pizzerian, :)
sen måndag, hämtade fia mig lite över 12 sen drog vi och solade
sen hem till henne för att fixa oss och sen vidare till älmhult :)
där vi gled runt med moppen, vi tankade även för första gången OMFG! crazy blondiner ;)
sen kom vi väl hem lite över 7, och idag har det bara varit skola :)
sådär där ser ni väl våran helg i korta drag, tror ingen vill läsa allting
detaljerat direkt eftersom det är mycket galenskaper :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0