bror:)

gabbe remelin
du är den bästa bron man kan ha!
vi gjorde nästan allt tillsammans när vi var små!
vi var inte dom lugnaste syskonen!
som när vi sprang i huset mamma hade ändå sakt att
vi inte skulle göra det för d skulle hända något!
och vad hände? jo det slutade med att vi satt på akuten
ett par timmar!
och vad som än händer så kommer jag alltid att älska dej!
du är den bron alla skulle haft
visst vi bråka ibland och säger massa saker!
men d är fasktiskt inte ofta!
och du hjälper mej med massa saker om folk
är elaka tex! och jag hjälper dej men inte om folk är
elaka för d vet jag att du klara själv!
jag satt och kollade igenom alla bilder på oss
när vi var små! man blir ju nästan tår ögd!
d fanns en bild som jag verkligen började skratta av
och där denna här den på minner mig så sjukt mycket
om sommaren när vi skulle bada i skara (a fast d säger
jag inte!
men idag Gabbe jag säger inte detta ofta men
du vet ändå det
jag älskar dej bästa bror(L)
Casper jag älskar dej med !
mina bästa bröder!
jag ha kommit på att jag ha världens bästa syskon 
TINA
GABBE
CASPER
och ja IDA med (L)
gabbe remelin
du är den bästa bron man kan ha!
vi gjorde nästan allt tillsammans när vi var små!
vi var inte dom lugnaste syskonen!
som när vi sprang i huset mamma hade ändå sakt att
vi inte skulle göra det för d skulle hända något!
och vad hände? jo det slutade med att vi satt på akuten
ett par timmar!
och vad som än händer så kommer jag alltid att älska dej!
du är den bron alla skulle haft
visst vi bråka ibland och säger massa saker!
men d är fasktiskt inte ofta!
och du hjälper mej med massa saker om folk
är elaka tex! och jag hjälper dej men inte om folk är
elaka för d vet jag att du klara själv!
jag satt och kollade igenom alla bilder på oss
när vi var små! man blir ju nästan tår ögd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0