sötnosen (L)


jagälskardejidajacobsen(L)


ida vi ha snart umgåt i ett år och det är inte så jätte länge med 
vi ha fan hunnit med galet jävla många minnen! och alla finns kvar!
vissa kanske är lite krim...... och andra är bara loja som du och
jag kan komma på att göra som vilka kommer på och pröva åka pulka
när det inte ens finns snö? hmm jo Ida och Fia.  plus att det va på en
skatebord pulkan var på! och att brors kompisar stod och kolla på aja 
man lever liksom bara en gång, tänk sen när man blir gammal och sitter 
där i sin rullstol och ångra det man inte gjorde i sin barndom!
 om man tänker efter på hur vi började umgås så är d rätt konstigt :s
sommaren 09 började med att vi var .......... sen det slutade inte bra ;/
d slutade med att föräldrana gjorde så vi inte fick umgås längre men hmm..?
vi gjorde det ändå men dom visste inte det! vi kunde inte vara ifrån varanda!
sen efter några månade så fick vi tydligen umgås! och just nu så är vänskapen
helt jävla underbar! vi kommer alltid på fel saker att göra!
för det kommer aldrig en dag vi inte kommer på några nya
saker vi gör visst det kan vara jävligt konstiga saker men ändå
man lever bara en gång ta vara på livet kanske? hmm.. iaf
och alla konstiga saker vi gör, gör så man kan lita på dej ÄNNU mer!
och allt är helt underbart! även om vi bråka så löser vi ALLTID det
på något sätt! och när du försvinner så försvinner jag inte ens
döden kommer skilja våran vänskap! vi ska vara vänner i graven
också! det är sjukt att två männiksor kan vara så lika i sättet
tänker lika dant. gör lika dant. tycker lika dant!
allt är vi lika med! och nu säger även folk att vi är lika på utsidan
också;) hmm..?
och allt jag vill säga till dej Ida är att jag älskar dej galet jävla mycket
och du betyder sjukt mycket och du är helt fucking underbar!
syrran, du och jag föralltid (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0