du e lol

haha helgen ha varit kanon :d i fredags så var jag ju med Elin och det var super kul har ju inte
varit med henne på as länge så det va skoj :d tog massa kort och snackade om allt typ :d
sen så ja massa mer :d sen på Lördagen så vaknade jag kvart över 9 för att jag skulle in
till Älmhult vid kvart i tre för att hjälpa mamma och pappa, så vi handlade massa och sen åkte
jag hem igen, och kanske vid lite i fyra så kom Elin och hämtade mig och då drog vi till
David sen så kom det bah mer och mer folk :d och det va fan as kul. sjukt kul kväll
eller ah kanske inte allt .. -.- sen kom min bror och Simon och hämtade mig så dom körde hem
mig. Sen somnade jag kanske vid halv tre. Sen i morse så vakande jag vid tolv, av att jag fick ett sms
av Alice och att hon skulle komma vid ett så lite panik där xd haha sen drog vi in t Älmuhlt :P
och där träffade vi Elin , Emil , Anton , Palle , Crille sen va Ebba med lite :p
och nu ligger jag i sängen med mamma o Casper och vi kollar på beck den svaga länken :d
men nu börjar det igen :d så puss hej :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0