i love you bby (L)

lovets sista dag va idag ocg det blev att vara med Alice och ha gjort
en as nice/ cool dans nästan iaf xd hahah men aja sen blev det att jobba sen
kolla på bio, men alice "inga kännsler i rymden" as bra är den :L
haha sen blev det att kära hem från älmhult med moppa snacka om kallt!
sen hade min blinkis frysit fast också! xD haha
aja det här lovet ha varit underbart! ha varit med Alce typ hela lovet :D
och fest chillat och vislanda :D heheh:p sen ha jag sovit hos min mormor
och morfar som jag inte ha gjort sen jag va 11 xD och dom blev glada
iaf , och mina kusiner var där osckå :D gulligt (A)
sen imon blir det läkare som vanligt :d
och tack alla som ha gjort lovet roligt :d


gulligt:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0