typ nice dag!

hahaha skolan idag ha faktiskt varit rolig! Först så va det völ lite segt!
men sen efter några timmar så fick typ alla nått ryck och va helt crazy
men innan vi skulle ha sy slöjd, så cyklade Nils hem och hämtade rakaparat
och dom började raka av håret på Pontus! HAHAHAH Fyfan han ser seriöst sjuk
ut! sen efter maten så var det Joels tur! haha ochNils hade tydligen tagit med raklödder
hahaha så jag Sande Emil hade raklöder krig hahah fifan va kul det va!
stinker raklöder gör jag med just nu så jag ska snart in ocg ducha -.- xD
kanske kommer bilder på hur dagen va sen om jag palla lägga in dom XD
imon ska jag och Alice göra kakor :L

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0