vilken bitch blik man kan få av dej ;)

haha nu ha jag slutat skolan eller ja jag slutade typ elva eller va
klockan va ;d men idag ha det typ bah varit chill fast aha jag fick ju
gå upp tidigt (a' haha sen körde mamma mig och lillebror till kyrkan,
sen va vi i kyrkan segt som fan! xd  men ändå mysigt (a'
sen tbx t skolan och fikade sen övade vi på lucia hela dagen :d
och jag ha hunnit duscha också snabb så nu sitter jag här i mitt
rum och kolla på mitt rum ha fixat lite jul belysning så jäkla mysigt :d
rosa också! :D
och jag är på dåligt humör också xd men hoppas verkligen det
försvinner innan Elin kommer! och nu när jag tänker tillbaka så var
det fan jävligt länge sen vi träffades så jag ser fram i mot att träffa henne :d
LÄNGTAR (A) (L)
shit! minnen! :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0