du är bäst alice :d

tosdag blev det att träffa Tonie Mick och Eddie :D haha va as länge sen jag träffade Tonie :P
men iaf d va typ as kul :) bah att min jävla moppe stannade vid halva vägen till Diö så jag fick
gå :P hahaha Xd sen på fredagen blev det att dra till Älmhult och lämna in moppen på jiro:P -.-
sen att träffa Alice vi tog bussen hem t henne och hämtade hennes moppe sen drog vi hem till mej för
att vi skulle kolla den nya hannah montana men det blev att vi drog till alvesta:P
haha skojskoj och där träffade vi typ as snälla och roliga blattar!
sen när vi skulle köra hem så kom det en bil med skarpa lyssen och blinkade in oss men vi fattade ju inte det
först att vi skulle stanna så jag sa till Alice jag tror dom vill att vi ska stanna ( vi trodde ju typ att det va Polisen)
men nejnej de va Tonie och en full Eddie och en annan full Toni hahaha lite småt pinsamt :
 haha sen på Lördagen blev det att
dra till Växjö med ALice och hennes mamma och syster, men vi tog tåget hem fast vi hoppade av i Alvesta.
och träffade samma roliga blattar, hehe och sen vid typ tolv så hämtade Alice pappa oss i Alvetsa och d ha varit typ as nice helg asså!
men iaf TACK FÖR DEN BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE ALICE NILSSON (L)


loj bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0