DAG 1. EN BILD PÅ MIG + TIO FAKTA OM MIG SJÄLV

1. Det kan inte gå en dag utan att jag smsar med Alice!
2. jag ska gå barn och fritid på Haganäs
3. Jag är kär
4. svårt att sitta still
5. jag ha världens bästa kompisar
6. Jag gillar att sminka folk.
7. jag ÄLSKAR att festa
8. jag ska heta ljushuvet på skoltröjan-.-
9. jag bjuder ofta på mig själv.
10. Jag älskar mina tre syskon
1. Det kan inte gå en dag utan att jag smsar med Alice!
2. jag ska gå barn och fritid på Haganäs
3. Jag är kär
4. svårt att sitta still
5. jag ha världens bästa kompisar
6. Jag gillar att sminka folk.
7. jag ÄLSKAR att festa
8. jag ska heta ljushuvet på skoltröjan-.-
9. jag bjuder ofta på mig själv.
10. Jag älskar mina tre syskon

Kommentarer
Postat av: kalle anka

oj vad du ha blivit snygg! kollade på din blogg i sommras, tyckte du va snygg då! men du ha faktiskt blivit snyggareD

2011-02-09 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0