DAG 8. BILD PÅ MIG OCH MIN BÄSTAVÄN OCH EN FIN TEXT

Alice Linnea Nilsson! (L'

Vi har varit varit bästisar sen sexan och i 40 månade faktiskt
41 månader, haha! Vi har nästan bara bra minnen, vi ha nog inte varit
ovänner i över en vecka. och det gillas. haha och allt började med att vi
skrev till varandra på MSN och vi bestämde oss för att vi skulle leka en
dag, och sen dagen efter földe jga med dig hem. Och vi åt kakor.
Jag minns till och med vad du hade på dig hahaha.
Sen dess har vi typ bah börjat vara mer och mer. och vi blev
bättre o bättre kompisar. OCH NU  BÄSTISAR ;)
Och jag minns när vi va i Agunaryd, och vi sen Sebastian men gick
fan aldrig fram för vi bah " ååh det är inte han, han hade ju inte suttis där"
Fan va jag hata mig för att vi aldrig gick fram. Fast vi fick ju faktiskt en kramoch en
aoutograf av honom,  plus en massa jävla bilder.
Vi köpte en skiva där det fanns två låtar fast dom var lika dana men ena
va med lite rap i xd
När vi hoppade in i bilen kunde vi inte NÅNTING från låten
sen när vi kom till Liatorp kunde vi hela xd
haha shiit minnen ;)
sen har vi 123 tusen andra minnen tillsammans alla jävla fester. och alla
sommar kvällarna när vi paddlade och kom hem 11 men vi trodde att klockan
va 9 på kvällen eller något. och alla jag orka inte skriva mer minnen det är
aldeles för många!
Men iaf du är den BÄSTA UNDERBARA BÄSTISEN JAG NÅGONSIN
har haft!
du är bäst! Och
JAG ÄLSKAR DIG ALICE LINNEA NILSSON (L

Kommentarer
Postat av: din alice <3

du är ju för underbar !

jag älskar dig !!!!!!!!! UNDERBARA BÄSTIS !!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-15 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0