damn

idag har jag varit i Växjö med Alice :d köpte ett linne, nått annat skit :P
och sen tog vi tåget vid tre till Alvesta, för att träffa kompisar.
Men det va inte lika kul som vanligt (a' fast shiit när vi skulle ta
tåget från Alvesta till Älmhult! FIFAN... bomarna började fällas ner för att tåget
skulle köra eller va fan det va! men jag och Alice sprang under för att hinna till
andra sidan dör vi skulle hoppa på! LÄSKIGT xD
sen hämtade mamma oss, sen så körde hon in t brors fest. så fick jag och Alice
passa Casper som är sjuk, menmen vafan? vi hade väl skoj :d
kollade på Livet enligt rosa och åt massa chips och allt ;)
och nu sitter jag här själv och smsa lite, och väntar på nått roligt ska hända!
men det lär det väl inte bli av nått ;)
puss
sjukt snygg (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0