ha det kul :D

igår blev det att vara med David och Pontus först :d
först var vi i Diö, sen åkte vi till Älmhult, typ snackade lite
med Nellie och Sally eller nått :p sen gjorde vi massa skit
sen gick vi hem till Pontus farmor :d coola ;)
sen efter så träffade vi svenne.... -.-
sen träffade vi Linus W och Nenne :d hahah olala
HAHA xD skoja sen gjorde vi jävla massa skit :P
sen åkte vi hem typ halv elva :d eller vad klockan va :d
och nu sitter jag här ha precis fixat mig och väntar på Alice :P
och snart ska jag ringa min läkare med -.- om jag vågar det är
pinsamt och ringa till dom xD aja puss <3
casper och jag hade tråkigt :D

Kommentarer
Postat av: Jonaaaas

va ärre med läkaren? :O

2011-01-04 @ 02:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0