jag ha snuskigt tråkigt :D

ingen är social på sms eller msn så jag gör väll ett ointressant och tråkigt sånt här ;)

KÄRLEK:

Är du kär just nu?
kär och kär, men ja det är jag väl (a'
Har du någon kille just nu? näpp :d
Har du dumpat någon? Jao..
Har du sagt att du gilla någon på skoj? HAHA xD ja xD
Vem kramade du senast? hm. Alice tror jag :D
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? HAHA ÖHH? Nej xd

SKOLAN
Är du duktig i skolan? inte så man kan skryta om att iaf ;)
Har du bra betyg? inte speciellt
Har du fått ett bra resultat på ett prov? jajemen
Sköter du dig i skolan? haha njä, de vet i fan :D
Har du tuggat tuggummi på lektionstid? haha nej verkligen inte xd
Fått skäll av en lärare för att du ha snackat i telefon på lektionen? haha jao :D

FAMILJ
Bor du tillsammans med dina föräldrar? haha ja de tror jag ;D
Trivs du hemma? självklart:d
Har rymt hemifrån för du inte orkat med familjen? jao men sjukt länge sen ;)
Har skrikit eller slagit din mamma? skrikit nt slagit :D
Vem betyder mest för dig i din familj? syster o bror :d
Du älskar din familj oavsett vad som händer? jajemen :D

VÄNNER
Har du vänner? haha ja
Du bruka vara med? dja
Vem vilka är du mest med? Alice o stina

SMINK
Sminkar du dig varje dag? jaop :d
putar du på läpparna när du är med på bilder? jajemen på en del :D
Tar du kort på dina bröst? ahah vafan nej
super dej packad varje helg? hah nej
ditt hår är knallblont? inte längre ;D

ALKOHOL
dricker du alkohol? jajemen
när drack du senast? hmm tre dagar sen
vem bjöd dig på akohol? den jag köpte av ;:d
vad var det för alkohol du drack? mest cider o öl :d
ha du drukigt öl? ja
tycker du om öl? ja *:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0