TYSKLAND

känner att detta kanske blir långt inlägg, få se om jag orka skriva allt som
har hänt. Men aja vaknade i Fredags och va sjukt nervös faktiskt. Men
sen släppte de när vi hade åkt en bit. Och då va man fett taggad. Man
blev bara mer och mer taggad när h
man fick sms välkomen till Danmark, Välkomen till Tysklan.
Sen när vi hade åkt buss i 6-7 timmar så va man jävligt pigg och ville
bara dampa typ. Men vi fick nycklen och jag Alice Stina Tilda Karin
gick in på vårt rum och fixad allt så det såg okej ut.
Sen åt vi typ vid åtta, FYFAN DOM HA JU INGN NORMAL MAT, SEN KAN DOM
INTE ENGELSKA HELLER! jävla tyska -.-
men aja vi chillade lite gick runt och kollade hur det såg ut. Sen va vi med alla
andra, vet inte riktigt när vi somnade. Vaknade lite i åtta för att vi skulle äta frukost, sen vid
nio åkte några till något tivoli ( stavning ) men jag och Alice stannade, så vi badade i
d badhuset. och solade, fyfan va jag brände mig ;(
men aja de är fett awsome. Och på kvällen så bah lojade vi oss, la oss kanske 3
eller något. men vaknade åtta igen, och åt sen på morgonen tror jag att vi badade, sen
solade lite, sen efter de drog jag och badade igen md Pontus Marre David. Sen på kvällen
så bowlade vi, och jag förlorade -.- alla hade över 100 jag had 58 :$ pinsmat.
Sen kom de en gudde som ringde polisen, men de pallar jag inte skriva om.
Sen tröffade vi några blattar, och massa skit. fick dom att säga massa saker på Svenska 
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA! SÅ JÄVLA KUL!
men aja, palla inte skriva mer godnatt :D 
plus att vi ha den bästa klassen ever
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0