har tråkigt så gör om detta,

1. En bild på mig som jag aldrig ha laggt upp och tio sanninar!
2. En sak jag älskade när jag var liten.
3. En sak jag är rädd för, och varför?
4. En film som får mig att börja gråta?
5. Skrev lite om mig familj
6. En bild på mig hur jag såg ut idag
7. vilka är du mest med och varför?
8. vilken artist jag helst hade varit i en dag, och varför?
9. Nåhot jag är beroende av?
10. Vad jag hade gjort om jag van en miljon
11. Nåhot du längtar efter?
12. Hur en julafton ska se ut?
13. vad är de bästa med dina kompisar?
14. vad jag vill bli när jag blir stor?
15. vad kollar jag på mest på tv?
16. vad är en bra sommardag/kväll?
17. vad använder du för smink och till håret?
18. En kort text hur veckan ha gått?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0