helgen har varit rolig:D i Fredags tog jag det
chill. kände att jag verkligen behövde de :d
i Lördags kollade jag Hockey ( som jag skrev )
tog även kort :d men sen på kvällen dog jag
alice carina och Lisa på fest i Vislanda :D och
det var faktiskt sjukt kul :D mådde inte
övedrivet bra dagen efter :D  men aja sånt är
väl livet :/ hehe, söndags kollade jag på hockey
igen samma lag tog kort också :d heh
men i dag så har vi varit ute halva dagen ha gjort,
massa olika bröd, och vi ha lekt lekar (a' va faktiskt kul :D
nu ska jag gå upp till köket och äta våfflor (A' gott svar ja :d
Mina ögon kan tindra,
Mina läppar kan le,
Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.
Mina ögon kan tindra,
Mina läppar kan le,
Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0