Tpl på högnivå

Inte alls tpl eller så...
kolan va faktiskt rolig, men SEN efter skulle jag och Alice köra till Vislanda för och träffa några kompisar, jag går ut till moppen försöker starta den, slutade med att efter en kvart när pappa ha fått kicka igång den gick de köra... Sen hämtade jag Alice och vi körde några km, moppen gick i 65 sen la den av mitt i vägen när vi körde i 65 typ.. Så fick kicka igång den, sen i typ en mil fick vi köra i 25 gick inte köra fortare, sen kom vi till Vislanda kollade film! Sen bestämde vi oss för att åka hem, gick till moppen.. Tror ni moppen starta NEJ!!!!! Vi stod och lockade typ 20 min eller något inte alls FML!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0