jag har inget liv :/

Bara för att loja mig så ska ni gå in och kolla på
http://aasandberg.blogg.se/
Mina ögon kan tindra,
Mina läppar kan le,
Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.
dagen började med att jag nästan inte kom upp.. vaknade lite över sex idag ://
så jävla tidigt asså :( men sen började jag skolan vid 8 hade samhälle fyfan va tråkigt :(
läraren vi har där han röker seriöst på eller något :s men sen hade vi typ matte svenska och
alla dom här tråkiga ämnena :) har varit helt depp idag.. men de har ju sina förklaringar...
vi slutade halv fyra idag, men när jag kom ut märkte jag att jag inte ha något busskort med mig -.-
så jag fick sitta i skolan till fem för att mamma kom och hämtade mig, för hon jobbade ju klaret över -.-
men sen jag kom hem har jag bara legat vid tv med en vetepåse på knärr för de har fuckat igen :(((
men ja nu ska jag åte gå till min älskling :D puss hej
jag har tråkigt ikväll så lojar mig framför camen ;)
Hehehe.

Kommentarer
Postat av: Amanda Sandberg

Naw, finaFia! (a'

Bara för det ska jag göra reklam för din också!



Hoppas allt blir bra, du vet att jag finns! <3

2011-10-12 @ 22:27:20
URL: http://aasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0