Aktad

Idag ha jag varit ute på sjön och fiskat med David, fick fyra fiskar! Sen åkte jag hem och fixade mej. Sen åkte jag och Pontus till David där Herman också var. Runt 11 drog vi ut och hittade en trehjulig, så vi satte ett rep på den till moppen! Efter ett tag så åkte jag och va gör Pontus jo gasar fullt ut!!!! Så jag ramlar och deras bakom moppen! Så ha skrap sår plus Ha ett litet hål i byxorna! Tappade luften också! Men de roliga är inte slut, så när jag körde Pontus tänkte jag att jag skulle ge igen. ( men inte meningen att han skulle dra dit) så han drog dit och nu hoppar han på kryckor!!! Hahaha
Så nu haltar jag och Pontus gå på kryckor!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0