åååhhh....


omg alice ha skickat as många bilder ¨på mej
jag ha ju inte förändrats LITE!!!!
idag blev det att cykla till Älmhult med klassen men jag bör ju
nästan halvvägs så jag cyklade inte lika långt :D haha och
klassen skulle bada i Haganäs men som vanligt så orkade
inte jag och ida så vi satt och kollade xD och sen fick vi fritt
typ i två timmar så vi cyklade runt lite :d sen drog vi till drees
och träffade Ella och alla dom :d sen skulle vi cykla hem :s
d gick väl kanske inte så jätte bra stackars Ida :d
du får krya på dej älskling(L)
sen blev det att dra hem sen kom David och Herman så
drog vi in t Diö sen skulle vi träna xD JOOOBIIIGGGTTT!!!
haha :p och imon ska jag till Växjö med min höft så jävla skönt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0