23 _D

haha shit äntligen julen över :d ha fått massa fint och skoj :d
firade faktiskt julafton idag med, med mina kusiner som hade
varit igensnöade på julafton :/ Lite tråkigt! men aja det är väl så
när man bor där dom bor ;) men iaf fick ett par skid strumpor och
lite till idag :d efter jag hade varit hos mormor och firat så åkte jag och
mamma till ishallen och fixade lite små saker tills på Onsdag.
Lillebror ska ju ha julcup då :d hehe (A'
sen efter det fick jag ett sms av Alice att jag skulle komma och
vara med henne Stina Herman Sande Lisa Lina :d
så va med dom till elva sen drog hem, och då hade ju Gabbe kompisar
hemma, lagom pinsamt ;) men iaf så ligger jag i Caspers säng inatt gjorde
igår natt med :d mycket skönare än min + att snor ungen sover hos kompisar :d
* GILLAS * ( L )
känner att detta blev ett rätt långt inlägg men skit i det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0