shit va gulligt :D

satt och lyssnade på den här låter och började nästan gråta , shit vilka jävla
minnen vi har :*
igår blev det att dra t Älmhult vid sex (A)
sen idag fyller ju världens bästa storebror år (Y)
GABRIEL REMELIN (L) han blir 18 idag :*
så ett stort grattis t honom :d och allt ;)
och ja så jag gav honom en jätte fin present, ett stort kortleks
spel med nakna tjejer ;) haha ni skulle sett vilket smile han fick :P
haha och sen fick vi tbx vårt musik prov, och gissa jag fick G :D
haha jag ha typ börjat grym i skolan :d
haha :d och ja , nu är mormor och morfar här :)
och jag va i älmhult innan och fixade några julklappar så jag ha bah
PAPPA , ALICE , GABBE , CASPER, TINA :d
kanon :D
och imon blir det att chilla hemma hos Stina. Jag Alice och Stina.
kolla Eva & Adam hoppas jag att det bli, heheh (A'
och sen i skolan ska vi öva på lucia, hehe :d
oj detta blev ett långt inlägg för att vara mej (A) hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0