trött som fan

idag ha det varit en mysig, rolig och underbar kväll :D
åkte till Stina vid typ sex, och då va det bah jag Hilda
och Stina dör så snackade vi lite men sen kom Alice lite
i sju också (y' sen kollade vi på Eva & Adam, kalas bra :P
sen så sminkade jag Alice , och allt sen sminkade jag och
Stina varandra typ 2 eller 3 gånger :d kanon snyggt (a'
sen drog vi ut och lekte i snön drog in till Eneryda, och
var det tydlig fest. Vi va där ett tag men sen drog vi och
lekte mer i snön :d sen kom mamma typ lite i ett och nu
sitter jag här och kolla på "räddningspatrullen" och den är
typ läskig xD och bilder kommer imon som jag tog med min
kamera :D och nu sitter jag här och fryser typ fundera på att
ta bort sminket, och sen bah sova! för imon är det att jag ska
min 18 åriga bror :d och söndag drar jag till SÖLVESBORG :D
puss vi höres (L)
tvp olika bilder :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0