haha har glömt några dagar (A)

2. En sak jag älskade när jag var liten.
  jag älskade att leka ute i skogen med Pontus Viktor
  Gabbe, och byga kojer, och smyga på allt och alla ;)
  fast det var ju när jag varv 8-9 nån gång vet ej om 
  man är liten. Annars när jag va 5-6 så gillade jag att 
  låsas att vara dagisfröken , och att vi satt i ringar 
  och att jag bah lojade mig, HAHAHAH cool jag va när 
  jag va liten ;)


3. En sak jag är rädd för, och varför?
  jag är livrädd för att jag ska dö. 
  Tror alla dock är lite rädda för det, men
   jag vill liksom inte bah dö nu HAHAH



4. En film som får mig att börja gråta?
  Jag börja gråta när jag kolla på
  High school musical 3.
  för den är så underbar. även om man kolla
  201520 gånger på den så trötna man ALDRIG
  den är så fin! och man börja gråta när "Gabriella"
  lämnar "Troy" och alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0