lele

jag ha tråkigt ;) så jag svara på två råger jag har fått ;) hehe
hur många färger på ditt hår har du haft?
om man kolla på alla dina bilder som du har lagt ut på bloggen så har du ju minns 20 olika färger? :d
jadu, haha jag ha haft väldigt många olika färger på mitt hår. brunt rött svart blont massa olika blonda färger!
ja nästan alla färger man kan ha käns de som ibland ;)

du skriver aldrig något om ditt privat liv?
du kan väl skriva lite om du har kille eller om du har något annat roligt osvosv.. kram Kajsa
du skriver aldrig något om ditt privat liv?
du kan väl skriva lite om du har kille eller om du har något annat roligt osvosv..
haha , vad ska jag skriva om mitt privatliv då? :o
ja jag har kille ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0