sitter här och lyssna på Sarek :)

jag vet att jag är dålig på och blogga. Men är
faktiskt bättre än ALICE NILSSON -.- haha skoja!
men aja.
Men det händer så mycket!
gåt i skola, träna på gym med David o
Pontus. Är med kompisar!
och då hinner man inte blogga så mycket (a'
Men ja idag ska jag träna och basta (y'
och min helg ser ut så här om jag inte hinner blogga mer:)
FREDAG: vara med Pontus o David och loja oss.
LÖRDAG. Åka till Nessjö ;) ( eller hur det stavas )
SÖNDAG. Förmodligen träffa Alexander ;)
och jag måste hinna åka till Växjö o lämna min data med.
usch detta låter som en jobbig men rolig helg!
FAST NÄSTA BLIR`2000 gånger bättre!


+ att jag är laktosintolerant eller är jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0